مگ ایران | مجله اینترنتی دانستی ها

دانستی ها و اخبار ایران و جهان

مگ ایران | مجله اینترنتی دانستی ها

دانستی ها و اخبار ایران و جهان

شعر و متن کامل اهنگ دل خسته بهنام صفویی (همرا با لینک دانلود مستقیم با کیفیت بالا)

شعر و متن کامل اهنگ دل خسته بهنام صفویی (همرا با لینک دانلود مستقیم با کیفیت بالا) بخوام از تو بگذرم من با یادت چه کنم؟ تو... - عشــــــــق ا ...بخوام از تو بگذرم من با یادت چه کنم؟ تو رو از یاد ببرم با خاطراتت چه کنم؟ حتی از یاد ببرم تو و خاطراتتو بگو من با این دل خونه خرابم چه کنم؟ تو همونی که واسم یه روزی ...

بخوام از تو بگذرم من با یادت چه کنم تو رو از یاد ببرم با خاطراتت چه کنم حتی از یاد ببرم تو خاطراتتو بگو من با این دل خونه خرابم چه کنم تو همونی که واسم یه روزی ... 

 متن آهنگ دل خسته بهنام صفوی. بخوام از تو بگذرم من با یادت چه کنم تو رو از یاد ببرم با خاطراتت چه کنم حتی از یاد ببرم تو خاطراتتو بگو من با این ...

شعر و متن کامل اهنگ دل خسته بهنام صفویی (همرا با لینک دانلود مستقیم با کیفیت بالا)

دانلود آهنگ بهنام صفوی به نام دل خسته. بخوام از تو بگذرم من با یادت چه کنم. تو رو از یاد ببرم با خاطراتت چه کنم. حتی از یاد ببرم تو و خاطراتتو.

خوام از تو بگذرم,من با یادت چه کنم؟ تورو از یاد ببرم, با خاطراتت چه کنم؟ حتی از یاد ببرم تو و خاطراتتو بگو من با این دله خونه ...بخوام از تو بگذرم ، من با یادت چه کنم تو رو از یاد ببرم ، با خاطراتت چه کنم حتی از یاد ببرم تو و خاطراتتو بگو من با این دل خونه خرابم چه کنم تو ...

شعر و متن کامل اهنگ دل خسته بهنام صفویی (همرا با لینک دانلود مستقیم با کیفیت بالا)